Nazwa forum

Opis forum


#1 2009-11-18 15:50:55

kozak

http://kozacy.tubeshadow.com/images/star.gif

Zarejestrowany: 2009-11-16
Posty: 29
Punktów :   

REGULAMIN WOJEN

W tym regulaminie jest opisany spis zasad i systemu wojen w Kozacy RPG. Wojny prowadzić może:

    Cytat:* Administrator
    * Super Moderator
    * Moderator WDG

2. Można prowadzić najwięcej 3 wojny naraz.
3. Na wojnę składa się przynajmniej 1 agresor i 1 obrońca. Kolejnych agresorów i obrońców może być wiele, nie ma określonego limitu.
4. Powód wojny/konfliktu musi być określony przez agresora. Nie ma wojen bez powodu.
5. Wypowiedzenie wojny wiąże się z pewnymi zasadami:

    Cytat:* Obrońca/y nie mogą mieć być w statusie nieobecności
    * Nie można mieć paktu o nieagresji ani militarnego z obrońcą/ami
    * Poparcie ludu u agresora musi wynosić więcej niż 50%

6. Są sytuacje w których jest problem z dojściem wojsk, dlatego:

    Cytat:* Jeżeli państwa agresorów graniczą lądowo z państwami obrońców:
    - nie ma żadnych większych problemów wejścia na tereny wrogów
    * Jeżeli państwa agresorów graniczą poprzez morze z państwami obrońców:
    - można atakować jednostkami pływającymi i/lub przewozić wojsko
    * Jeżeli państwa agresorów nie graniczą lądowo ani poprzez morze:
    - agresorzy i obrońcy mogą się przedostawać przez inne kraje poprzez związki lądowe

7. Współczynnikami wojny są:

    Cytat:* Taktyka
    * Ukształtowanie terenu
    * Liczebność wojsk
    * Umiejętności i ulepszenia wojska
    * Oraz inne wyjątkowe pojedyncze czynniki

8. Taktyka jest strategią i rozstawieniem wojsk na daną turę bądź na całą wojnę. Taktykę wysyła się do prowadzącego wojnę. W taktyce powinno się znaleźć:

    Cytat:* ilość jednostek biorących udział w wojnie
    * strategia każdej z jednostek
    * rozstawienie wszystkich wojsk
    * nastrój wojsk na ludność nieprzyjaciela
    * inne informacje które nam przychodzą do głowy

9. Na czas wojny nie można brać statusu nieobecności.
10. Maksymalna ilość tur na wojnę to 10 tur. Mogą być przypadki, kiedy przed 10-cioma turami któraś ze stron kapituluje, wtedy podpisuje się rozejm i kończy się wojnę.
11. W przypadku posiadania układu handlowego przez kraj biorący udział w wojnie:

    Cytat:* Jeżeli utracisz jakiś region to państwo zdobywające region wchodzi do waszego układu biorąc zysk odpowiednio wliczany:
    procent terytorium państwa (1 region=25%) podzielić przez liczbę państw w układzie

12. Jeżeli jesteś pewny swojej przegranej w wojnie, możesz negocjować o rozejmie i:

    Cytat:* Zapłacić haracz agresorowi/om
    * Oddać region - // -
    * Oddać część armii
    * Przekazać jakąś technologię
    * Oddać inne majątki które posiadasz

13. W wojnach łupem zasadniczym są regiony, dzięki im właściwościom państwa zdobywające je bogacą się.
Zapisane jest w F.A.Q - definicja "Regiony":

    Cytat:Każde państwo jest podzielone na 4 regiony, z których każdy ma swoje miasto, a jedno z miast jest stolicą.
    Regiony są potrzebne w podziałach terytorialnych, starciach wojennych itp. Regiony i ich miasta ustala Administracja lub Moderacja, gracz nie wypełnia tych rubryk. Każdy region jest miejszym/większym łupem wojennym ale zawsze opłacalnym. Po zdobyciu regionu powiększają ci się limity: Jednostki Piechoty(Koszary) +5, Kawaleria(Stajnia), Artyleria(Odlewnia dział) +5, kopalnie każdego rodzaju +3, region stolicy +4, osiedla domów +25, wieże obronne +5.
    UWAGA! Każdy region posiada 1 koszary, 1 stajnia, 1 odlewnia dział i może mieć 3 kopalnie złota, 3 kopalnie żelaza, 3 kopalnie węgla, do 25 osiedli domów, do 5 wież obronnych. A region stolicy ma oprócz tego główne koszary, główną stajnię i stołeczną odlewnie dział.

14. Wojny powodują spadek podatków i gdzieniegdzie wysokie straty w gospodarce.
15. Powyższy regulamin nie jest całkowicie wyjaśniony, ponieważ niezrozumiałe treści będą wyjaśniane.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.057 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zakon-zywiolow.pun.pl www.dgrayman.pun.pl www.hempgruarmia.pun.pl www.grafa-cs.pun.pl www.isha-koppikar.pun.pl