Opis forum
* Postanowienia ogólne:
1. Niniejszym forum jest oficjalną stroną gry Kozacy RPG.
2. Korzystanie z forum jest całkowicie bezpłatne i dobrowolne.
3. Na forum obowiązuje język Polski, także nakazuje się pisać zgodnie z zasadami ortografii.
4. W skład administracji i moderacji gry/forum wchodzi: Administrator Główny, Administrator, Super Moderator(głównie Aktualności, Kultura, Religia), Moderator WDG (Wojen, Dyplomacji i Gospodarki), Update Moderator , Junior Mod.
* Zalecenia:
5. Każdy użytkownik zobowiązany jest pisać przejrzyżcie, tak aby inni mogli takie posty rozczytać.
6. Obrazek w podpisie na forum nie powinien przekracza? wymiarów: 600x120, oraz zajmować więcej niż 100kb.
7. W podpisie dopuszcza się maksymalnie 5 linijek tekstu, napisanego standardową czcionką, dla uwyraźnienia można użyć pogrubienia, kursywy, bądź koloru - z wyjątkiem czerwonego.
8. Administracja nalega by użytkownicy przed założeniem tematu sprawdzili czy nie był on wcześniej poruszany.
9. Wszelkie pytania i wątpliwości można kierować do Administracji - punkt 4 regulaminu.
* Zawartość forum:
Zakazane jest:
10. Publikowanie treści rasistowskich, seksistowskich, oraz nawołujących do przemocy.
11. Używania wyrazów potocznie uznawanych jako wulgaryzmy.
12. Wstawianie cenzury, która budzi powszechne kontrowersję.
Np: Chu*, Ku***.
13. Obrażania innych użytkowników forum.
14. Zakładanie tzw. multikont, czyli drugiego konta.
15. Spamowanie, czyli posty nie wnoszące nic do tematu, będące całkowicie zbędne.
Np: Popieram!, Zgadzam się!, Cham pisze się przez ch!, itp.
16. Floodowanie, czyli pisanie post pod postem. Jeśli użytkownik ma zamiar dodać coś do swojej wypowiedzi, należy edytować post i dopisać zamierzane kwestie.
17. Wstawianie linków do tzw. profitów, które przynoszą korzyści w innych portalach, grach, stronach.
*Inne:
18. Kolor czerwony jest przeznaczony tylko dla Administracji forum, jednak w niektórych działach istnieją wyjątki, dlatego należy wziąć pod uwagę punkt 27 regulaminu.
19. Tematy starsze niż 14 dni będą zamykane, jednak w niektórych działach istnieją wyjątki.
20. Jeśli użytkownik ma chęć kontynuacji zamkniętego tematu, może poprosić o jego otwarcie Administrację lub Moderację.
* Kary:
Niniejszy rozdział ściśle dotyczy i współpracuje z rozdziałem "* Zawartość forum".
Administracja jest zobowiązana podawać przyczyny każdego ostrzeżenia.
21. Administracja ma prawo do natychmiastowej banicji użytkownika, gdy łamie regulamin:
a. punkt 10
b. punkt 14
22. Administracja ma prawo ostrzec użytkownika, gdy łamie regulamin:
a. punkt 6
b. punkt 7
c. punkt 11
d. punkt 12
e. punkt 13
f. punkt 15
g. punkt 16
h. punkt 17
23.Administracja ma prawo usunąć post lub podpis profilu, gdy łamie regulamin:
a. punkt 10
b. punkt 6
c. punkt 7
d. punkt 16
e. punkt 17
24. Punktacja ostrzeżeń:
a. 4 ostrze?enia ostrzeżenia na koncie - Wyciszenie na 3 dni.
b. 6 ostrzeżeń na koncie - Banicja na 7 dni.
c. Jeśli po od banowaniu użytkownika, ponownie złamie on notorycznie regulamin, zostaje zbanowany na czas nieokreślony.
25. Administracja posiada również przywilej zebrania i otworzenia zarządu dotyczącego zbanowania użytkownika.
* Postanowienia końcowe:
26. Regulamin jest zbiorem ogólnych zasad przestrzegania forum, jednak w regulaminach działu niektóre kwestie mogą być sprzeczne z w/w zasadami i w ten czas należy zalecić sie do zmian, które są podane w zasadach działu.
27. Za skład Moderacji odpowiada Administracja który kieruje się zasadami bezstronności, bez względu na przekonania, wierzenia, należnosci do partii politycznych.
Offline